czwartek, 29 listopada 2012

Wakacyjna miłość 7



- Po co ? - odpowiedziałam leniwie i usiadłam na łóżku.
- Nie ma siedzenia masz pół godziny zaraz po nas przyjadą i jedziemy na imprezę - mówił to tak szybko ,że ledwo go rozumiałam. 
- No dobra daj mi chwilkę - wstałam z łóżka i poszłam poszukać ubrań.
 Ubrałam sukienkę którą dzisiaj kupiłam i te czarne buty na koturnach do tego wzięłam czarny żakiet. Zrobiłam delikatny makijaż a włosy zostawiłam rozpuszczone. Sama się sobie dziwiła, ale wyrobiła się w niecałe pół godziny.
-Idziemy? -zapytałam stojąc na schodach
-Tak.... ŁAŁ
-O, co ci chodzi?
-Nie nic o nic, ale wyglądasz świetnie nawet nie zauważyłem, że mam tak śliczną kuzynkę  Będę musiał cię pilnować-to ostatnie zdanie powiedział śmiejąc się.
-Dzięki, a pilnować umiem się sama.
-Ale ja w to nie wątpię.
-Dobra chodź już, a nie się lampisz.
Zeszła i pociągnęła go za rękę zamykając za nimi drzwi. Koło auta stał Michał i Dawid ich poznałam na wczorajszym ognisku a w aucie siedzieli jeszcze jacyś 2 chłopaków
- Karol kto siedzi w aucie?
- Patryk i Marcin są braćmi ale nie bój się ich są spoko - opowiedział i pociągnął mnie za rękę.
- Ja się niczego nie boje - odpowiedziałam i poszłam pewna siebie.
Gdy podeszliśmy bliżej widziałam jak obejrzeli mnie całą wzrokiem. Bardzo mnie takie sytuacje bawiły.
-I, co o mnie sądzicie skoro już mnie całą obejrzeliście?
-Yyyyyyy..........Że jesteś niezłą laską. I widać, że pewności siebie na pewno ci nie brakuje.
-Ej, ej to jest moja kuzynka tak?!
-No spoko przecież my nic nie robimy.
Postaliśmy tak jeszcze i postanowiliśmy już jechać. Na miejscu byliśmy po 15 minutach. Chłopcy poszli po piwo a ja czekałam na nich. Wszyscy się na mnie gapili i gwizdali ale nie zwracałam na nich uwagę. W końcu wyszli ze sklepu i podali mi piwo. 
- Proszę Twoje ulubione - powiedział Karol i podał mi Lecha Shandy
- Ooo.. Pamiętałeś - wzięłam piwo i schowałam do torby
Po drodze spotkaliśmy 3 dziewczyny chłopcy się z nimi przywitali i przedstawili mnie
- Hej ! Ewelina jestem !  - jedna z dziewczyn pierwsza zgadała była wysoka miała brązowe długie kręcone włosy.
A to Kaja i Aneta - przedstawiła swoje koleżanki one również były wysokie bardzo ładne 
- Miło was poznać - odpowiedziałam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz