niedziela, 2 grudnia 2012

Wakacyjna miłość 22



- Eii ! Mała.. Wszystko w porządku ?- zapytała Krysia i położyła rękę na moim ramieniu.
- Tak, po prostu jestem zmęczona – odpowiedziałam
- Pamiętaj, że mi możesz powiedzieć – powiedziała spokojnie dziewczyna i wyszła.
Poleżałam jeszcze chwilkę i poszłam wziąć prysznic. Wytarłam dokładnie ciało , założyłam spodenki i bokserkę. Wzięłam telefon i zeszłam do kuchni zrobić sobie kawę mrożoną. Usiadłam w salonie i włączyłam telefon. Miałam 20 nieodczytanych wiadomości i 10 nieodebranych połączeń wszystkie od Michała.

Odczytywałam po kolei. Wszystkie były podobnej treści ‘’ Przepraszam Kochanie , nie wiem co się ze mną stało. Wróć proszę ‘’ , ‘’ Nie dam rady bez ciebie ‘’. W oczach miałam łzy ale nie mogłam teraz wrócić musiałam odpocząć. Musiałam pokazać ,że jestem silna. Napisałam Karolowi ,że już dojechałyśmy i ,że mam nadzieje ,że dotrzymuje obietnicy. Dochodziła dopiero 13. Postanowiłam iść przejść się po okolicy. Zostawiłam dziewczynom kartkę poszłam się przebrać. Ubrałam krótkie jeansowe spodenki do tego białą bokserkę i japonki. Wzięłam telefon portfel i kluczę. Błąkałam się po mieście dobrą godzinę kupiłam parę drobiazgów i zauważyłam mała kawiarenkę na rogu. Weszłam do środka usiadłam do stolika koło okna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz