wtorek, 4 grudnia 2012

Wakacyjna miłość 27


Poszłam do kuchni po picie. Po 5 minutach Michał był na dole.
- To jak idziemy ?
- Tak
Szliśmy brzegiem jeziora, więc wykorzystując sytuację zaczęłam go ochlapywać.
- Tylko sobie grabisz, ostrzegam!
- Mam się bać? Ciebie?
- Chyba się przesłyszałem. Czy Ty właśnie mnie obraziłaś?
- Nieee... Przesłyszałeś się - wyszczerzyłam zęby w uśmiech.
Spędziliśmy na plaży jakieś 2 godzinki. Dużo rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Za każdym razem powtarzał ,że mam śliczny śmiech i strasznie zarażający. Wakacje spędziliśmy razem. Niestety wakacje się kończyły a ja musiałam wracać. Żadne z nas nie chciało się żegnać. Poszliśmy ostatni raz na spacer. Wspominaliśmy nasze wspólne wakacje. Obiecaliśmy  sobie ,że nigdy nie stracimy kontaktu.
- Musimy wracać już , tata napisał ,że zaraz jedziemy - powiedziałam smutnie
- No dobrze - Michał objął mnie i szliśmy w stronę domu
Gdy staliśmy pod domem tata wkładał moje torby do bagażnika i poszedł się pożegnać z ciocią.
- Poczekasz chwilkę też się pożegnam z ciocią i resztą i zaraz wrócę
- Dobrze leć
Pożegnałam się szybko z ciocią i kuzynkami. Karola niestety nie było w domu.
- Wpadaj do nas częściej - powiedziała ciocia i mocno mnie przytuliła
- Na pewno będę - powiedziałam i szybko poszłam do Michała
Mocno się do niego wtuliłam , czułam jak po moich policzkach płyną łzy wprost na jego koszulkę.
- Będę tęsknić - powiedziałam a głos mi się złamał
- Ja też będę , ale nie płacz Kochanie - odparł i pocałował mnie delikatnie w usta.
- Kocham cię !
- Ja Ciebie też kocham Księżniczko !
Przytulaliśmy się tak jeszcze chwilę i wyszedł mój tata.
- Jedziemy ?
- Tak - odpowiedziałam, pocałowałam Michała ostatni raz i wsiadłam do auta.
Odjechaliśmy , a mi leciały łzy strumieniami.
- Nie płacz będzie wszystko dobrze - powiedział tata
Po chwili dostałam SMS , od Michała o treści:
''  Już tęsknie Skarbie ; ( ; **  Kocham cię !; ) ''
Odrazu mu odpisałam i założyłam słuchawki.
Po 3 godzinach byliśmy w domu.
- Wróciła szara rzeczywistość - powiedziałam do siebie i poszłam do pokoju.

Koniec
________________________________________________________________________


Chciałabym, żeby mnie pokochał. Ale tak całą. Razem z moimi narzekaniami na życie. Razem z moim głupkowatym śmiechem, charakterem. Pomimo mojego obłędu. Pokochał najmocniej na świecie i tak już na zawsze ♥


To niesamowite jaką wartość ma dla Ciebie przytulenie się do drugiej osoby , pocałowanie jej , gdy jest od Ciebie oddalona 300 km .Wtedy doceniasz każdą spędzoną z nią chwilę.
Jesteś pewna , że to się powtórzy , ponieważ się mocno kochacie i nie zostawicie się tylko przez jakąś głupią odległość.
Ufacie sobie ,kochacie się, okazujecie uczucia i nie wstydzicie się tego. Ona wie i czuje że to jest miłość aż po grób bo on jest jednym jedynym tak mocno kochającym ją chłopakiem.
Jest dla niej najlepszy a ona dla niego.
To jest miłość aż po grób ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz