czwartek, 29 listopada 2012

Wakacyjna miłość 2




Poszłam do domu przebrałam się w dres i pomogłam cioci w obiedzie.Dużo rozmawiałyśmy jak zawsze, przy niej czułam się bardzo dobrze , mogłam o wszystkim z nią rozmawiać. Gdy skończyłyśmy było już po 15 zjadłyśmy same bo reszta pojechała do miasta. 
- Dzisiaj ja zmywam - powiedziałam do cioci i zabrałam talerz. 
- No dobrze ; )
Ciocia poszła do salonu i oglądała TV. Gdy pozmywałam już poszłam do pokoju i zaczęłam rozpakowywać ciuchy. Zajęło mi to nie całe 30 minut i poszłam do salonu.
- Co oglądasz ciociu ? zapytałam i usiadłam koło niej.
- A jakiś serial - odpowiedziała znudzona.
- Chcesz coś do picia ? - zapytałam wstawiając z kanapy. 
- Tak po proszę sok ; ) 
- No dobrze ; )
Poszłam do kuchni i wyciągnęłam szklanki i nalewałam sok gdy nagle wparowały kuzynki z torbami. 
- Aaaaaaa... Krzyczały wszystkie ! Puszczając torby. 
-Natii ! Kochanie w końcu nas odwiedziłaś - Krzyczała Asia
- No witajcie Gwiazdy ! ; * Wszystkie się przytuliłyśmy. Stęskniłam się za nimi długo się nie widziałyśmy.
Nalałam cioci sok i poszłam jej zanieść. Poszłam do dziewczyn i rozmawiałyśmy.
- Siema Mała ! - Powiedział Karol wchodząc do pokoju. ; ) 
Karol to mój kuzyn jest blondynem ma niebieskie oczy i jest dobrze zbudowany.  Jak zawsze jestem u niego to zawsze jeździmy na jakieś imprezy albo ogniska i zawsze jest fajnie.
- No cześć Kuzynku ! podeszłam do niego i go przytuliłam. 
- Będziesz siedziała tak cały dzień w domu czy idziemy się przejść ?  - zapytał i uśmiechnął się
- No dobrze idziemy ! ; ) Tylko pójdę się ubrać - odpowiedziałam i poszłam do pokoju.
Ubrałam to w czym przyjechałam , na dworze było jeszcze ciepło ale wzięłam bluzę na wszelki wypadek. 
- Już możemy iść ; ) Powiedziałam stojąc na schodach
Poszliśmy na boisko po drodze bardzo dużo rozmawialiśmy tematy nam się nie kończyły jak zawsze. ; ) Gdy już byliśmy na miejscu  siedziała jego koleżanka. 
- Hej Maja ; ) - powiedział Karol przytulając się do dziewczyny
- Siema ; ) 
- To jest moja kuzynka - przedstawił mnie ; ) 
- Cześć  ; ) - powiedziałam i podałam rękę. 
- Siema ! Maja jestem ; ) I podałam mi rękę   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz