czwartek, 29 listopada 2012

Wakacyjna miłość 6



- Iga ! Znalazłam ! - krzyczała na cały sklep uradowana Asia. Znalazła przepiękną sukienkę. Była ona czarna na ramiączkach z złotym zamkiem z tyłu. 
- Jest przepiękna! - powiedziałam i pociągnęłamją do przebieralni biorąc przy okazji czarne szpilki z czerwoną podeszwą.
- Wyglądasz przepięknie ! - powiedziałam i okręcałam ją dookoła
Zapłaciliśmy za sukienkę i buty i zbierałyśmy się już do domu. Była dopiero 16. Po 20 minutach byliśmy w domu. Asia poszła do swojego pokoju a ja poszłam do Karola.
Puk puk
-Wchodź ! - odpowiedział
- Hej ! Jak się czuje ? 
- Już coraz lepiej. odpowiedział i oglądał dalej coś w laptopie.
- Ok to nie będę Ci przeszkadzać. - wyszłam i poszłam do swojego pokoju zdjęłam ubranie i nalała sobie całą wannę wody z olejkami.Położyłam się i chciała się odprężyć, ale nie mogła bo wołała mnie Asia. 
- Iga pomóż ! - głos dobiegał z łazienki. 
Weszłam szybko 
- Co jest Asik ? 
- Nie wiem co zrobić z włosami ? 
- Daj zaraz coś wymyślimy - powiedziałam i wzięłam jej włosy w ręce i zaczęłam wymyślać. Asia miała długie włosy więc mogłam się pobawić ; )
Na dworze było dość ciepło jak na wieczór a Asia lubi tańczyć więc rozpuszczone włosy odpadały. Włosy spięłam w koka zostawiając kilka luźnych kosmyków.
- Gotowe ! 
- Jezu! Dziękuje Ci Kochanie ! - powiedziała Asia poprawiając makijaż.
Gdy stała tak przed lustrem czegoś jej brakowało. 
- Czekaj chwilkę - powiedziałam i wyszłam z pokoju. Poszłam po czerwoną kopertówkę.
- A to w prezencie - powiedziałam i podałam jej torebkę.
- Dziękuje Słońce !
Aśka ! Do Ciebie ! - wołała ciocia z dołu
- Już idę !! 
Pożegnałam się z Asią i poszłam do swojego pokoju była dopiero 18 chciałam się położyć ale do mojego pokoju wparował Karol 
- Ubieraj się Młoda ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz