piątek, 30 listopada 2012

Wakacyjna miłość 13


- Zostań ze mną – powiedziałam otwierając leniwie oczy i robiąc mu miejsce.
- No dobrze – odpowiedział rozebrał się i położył Poczułam, że Michał obejmuje mnie . Potem poczułam jego oddech na szyi ..Michał pocałował mnie w czoło i mocno przytulił natychmiast zasnęłam. Obudziłam się o 12.30 . Usiadłam na łóżku i usiłowałam sobie przypomnieć co wczoraj się działo . Pamiętałam tyle, że spędziłam ten wieczór z Michałem. Nie pamiętałam o której byłam w domu i ile dokładnie wypiłam, domyślałam się, że sporo . Miałam kaca, chciało mi się pić i myślałam, że głowa mi zaraz eksploduje . Poszłam do łazienki, umyła zęby, zrobiłam kucyka i poszłam na dół po picie. W salonie siedział Karol i jadł śniadanie. Wzięłam coś do picia i poszłam do Karola.
- Widzę ze było grubo – mówił Karol i śmiał się
- O co ci chodzi? – dopytywałam Karola
- No sam chciałbym się dowiedzieć. Dzisiaj rano Michał wychodził z domu.
- Coo ? powiedz ze żartujesz – nie umiałam uwierzyć
- Nie nie żartuje
Gadaliśmy jeszcze chwile i postanowiliśmy jechać na zakupy. Poszłam wziąć szybko prysznic pomalowałam się i ubrałam spodenki bokserkę i trampki.
- Jedziemy ?
- Tak
Do miasta dojechaliśmy w parę minut ,zrobiliśmy zakupy zanieśliśmy do auta i poszliśmy na mrożona kawę.
- Dzisiaj znowu masz jakieś plany na wieczór – zapytałam się Karola
- Jeszcze nic nie wiem ; )
 Wypiliśmy kawę i zbieraliśmy się do domu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz